  • 21. Data: 2018-03-31 12:04:43
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: p...@g...com

    --Nie bardzo. Ludzie zwykle chętnie prowadzą samochody

    Niech rynek rozstrzygnie ale z góry wiadomo że wygra wygoda i lenistwo ;-)

  • 22. Data: 2018-03-31 12:22:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2018 02:53:05 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > No to dawaj śmiało jaki to procent ?

    Jakieś 3/4 do 4/5. A może nawet więcej. Takich przypadków że maszyna
    nawaliła a pilot sobie poradził to na palcach policzysz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2018-03-31 12:30:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2018 11:57:36 +0200, kk napisał(a):

    > I co z tego ? Jakiemu właścicielowi samochodu prywatnego przeszkadza, że
    > jego bryka stoi nieużywana ?

    Niestety bardzo niewielu takich, w tym zapewne ty :) Burackie myślenie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2018-03-31 12:34:30
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-31 o 12:04, p...@g...com pisze:
    > --Nie bardzo. Ludzie zwykle chętnie prowadzą samochody
    >
    > Niech rynek rozstrzygnie ale z góry wiadomo że wygra wygoda i lenistwo ;-)

    To rynek już rozstrzygł, jaki procent transportu odbywa się taksówkami ?

  • 25. Data: 2018-03-31 12:35:55
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Niestety bardzo niewielu takich, w tym zapewne ty :) Burackie myślenie.

    Burackie ? Gdzie teraz stoi twoja bryka ? Przejmujesz się nią ? Takie
    pieprzenie

  • 26. Data: 2018-03-31 13:07:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2018 12:35:55 +0200, kk napisał(a):

    > Burackie ? Gdzie teraz stoi twoja bryka ? Przejmujesz się nią ? Takie
    > pieprzenie

    Stoi pod domem. Oczywiście że się przejmuję. Przejmowanie się przejawia
    się tym że poważam ruchy ekologiczne, poprawiam statystykę zwolenników
    energii atomowej oraz odnawialnej, głosuję gdzie trzeba za
    e-mobilnościa, wytykam błędy w myśleniu innym, jak np. tobie. Także tym
    ze za rok czy dwa się pozbywam i nie będę miał więcej bryki, którą mam
    nawiasem mówiąc tylko dlatego że niesposób przewieźć kanu nad wodę i z
    powrotem zbiorkomem.
    A ty jesteś krótkomyślnym pieniaczem :) więc na tym kończę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2018-03-31 13:17:53
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > ze za rok czy dwa się pozbywam i nie będę miał więcej bryki, którą mam
    > nawiasem mówiąc tylko dlatego że niesposób przewieźć kanu nad wodę i z

    Taki Pszemol :-)

    > A ty jesteś krótkomyślnym pieniaczem :) więc na tym kończę.

    Kończysz bo skończyły Ci się argumenty. Jeszcze nic nie zrobiłeś a
    widać, że masz ciągotki by innych zmuszać do wyznawania swoich
    przekonań, głosowania zamiast po prostu kupić elektryka. No zobaczymy
    kto z nas prędzej będzie miał elektryka i jakie pierdoły z tej okazji
    będzie opowiadał.

  • 28. Data: 2018-03-31 13:27:41
    Od: p...@g...com

    --To rynek już rozstrzygł, jaki procent transportu odbywa się taksówkami ?

    Nieprawda bo jeszcze nie ma aut autonomicznych na rynku, mówimy o realnym
    działającym, korzystnym finansowo dla klientów rozwiązaniu a nie o bajaniu managerów
    którym przyszłe zyski rozum odjęły.

  • 29. Data: 2018-03-31 14:05:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-31 o 00:10, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Bo jeśli przyjdą błędne sygnały z czujników, to pilot ma szansę coś z
    > tym zrobić, a komputerowi na życiu nie zależy, powie "error" i zrobi
    > dziurkę w ziemi.

    Bo na takim twardym gruncie to nie ma żadnego zagrożenia.
    najwyżej taki "autonom" stanie sobie nagle na autostradzie w godzinach
    szczyty. ;-)

  • 30. Data: 2018-03-31 14:16:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.03.2018 o 11:44, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Pierwsze co się dzieje w wypadku powstania błędu, jakiś wskazań
    > czujników od czapy itp, to odłącza się autopilot.
    bo taki jest program
    z zeszłego tygodnia katastrofy w przestworzach. brak reakcji na terrain
    aheda pull up, bo pilotom nikt nie powiedział ze w obcym państwie na
    obcym terenie jest góra. Pilot który uczył się latać na ruskich
    maszynach miał ciężki dzień i zamiast pchać wolant ciągną (czy na
    odwrót) 3 uszkodzenie sztucznego horzontu. obluzowany kabelek. piloci
    mają dwa niezależne, ale zamiast pomyśleć który działa a który głupieje,
    wyłączyli sprawny, zostawili zepsuty. Widziałem większość odcinków tego
    serialu i 99% katastrof to błąd ludzki. I zaryzykowałbym twierdzenie, że
    ostatni wypadek gdy samochód przejechał kobitkę, to też błąd ludzki.
    błąd projektanta. bo zamiast wsadzić tam najprostsze czunkiki
    zbliżeniowe jako ostatnia deska ratunku, stwierdzili ze nowoczesna
    elektronika granicząca ze sztuczną inteligencją lepiej sie sprawdzi.

    ToMasz