  • 31. Data: 2018-03-31 14:24:37
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: p...@g...com

    Niecałe 300 ofiar w 2017 w lotnictwie i 3000 w drogowych dziennie i temat
    autonomicznych samolotów jest nieistotny

  • 32. Data: 2018-03-31 14:35:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-31 o 11:57, kk pisze:

    > I co z tego ? Jakiemu właścicielowi samochodu prywatnego przeszkadza, że
    > jego bryka stoi nieużywana ?

    Domyślam się, że nie mieszkasz w mieście.
    Problem polega na tym, że po prostu nie ma gdzie postawić samochodu.
    Jeżeli nie kupiłeś sobie miejsca w garażu podziemnym (ok. 30 tys. zł +
    comiesięczny czynsz ok. 150 zł), albo miejsca na parkingu naziemnym (nie
    wiem ile, ale też nie darmo), to nie ma gdzie postawić. Zasrane
    samochodami są trawniki, chodniki, skwery, place zabaw, zastawione
    bramy, drogi pożarowe, wyjazdy z garaży. W efekcie ludzie (mieszkańcy)
    się wk...wiają i urywają lusterka, robią rysy na lakierze gwoździem,
    wylewają śmierdzące pomyje do wlotu powietrza takich źle zaparkowanych
    samochodów.

  • 33. Data: 2018-03-31 14:43:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-31 o 14:24, p...@g...com pisze:

    > Niecałe 300 ofiar w 2017 w lotnictwie i 3000 w drogowych dziennie i temat
    autonomicznych samolotów jest nieistotny

    Tym bardziej że samoloty od lat latają na autopilotach, ludzie tylko
    startują i lądują.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2018-03-31 14:45:55
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-31 o 14:35, Poldek pisze:

> [...]
    > się wk...wiają i urywają lusterka, robią rysy na lakierze gwoździem,
    > wylewają śmierdzące pomyje do wlotu powietrza takich źle zaparkowanych

    I co z tego ?

  • 35. Data: 2018-03-31 14:46:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-31 o 00:22, Pszemol pisze:

    > Oprocz tego prywatnych włascicieli aut jest dzis ogromna masa - świat
    > odchodzi od modelu posiadania auta na własność do modelu dzierżawienia auta
    > na chwilę, tylko gdy potrzebujesz. Samochodowa autonomicznosc ułatwi to
    > przejście gdy nie bedziesz sie martwil parkowaniem bo auto samo odjedzie na
    > parking i podjedzie pod ciebie jak na niego zagwiżdzesz.

    Nie jest prawda że świat odchodzi od posiadania aut na własność.
    To tylko hasełko marketingowe firm które na razie oferują tylko
    obietnice a nie konkretny towar.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2018-03-31 15:02:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-31 o 12:34, kk pisze:

    > To rynek już rozstrzygł, jaki procent transportu odbywa się taksówkami ?

    Np. w Nowym Jorku?

  • 37. Data: 2018-03-31 15:16:31
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-31 o 15:02, Poldek pisze:

    > Np. w Nowym Jorku?

    A kierowca taksówki to już wyłącznie taksówką porusza się :-)

  • 38. Data: 2018-03-31 15:18:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-31 o 14:45, kk pisze:

    > I co z tego ?

    Niech pomyślę...

  • 39. Data: 2018-03-31 16:52:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Bo miasta są zasrane samochodami, które przez 99,5% czasu stoją i
    > zajmują miejsce, a jeżdżą przez 0,05% czasu. Samochody autonomiczne będą
    > jeździły może nie cały czas, ale bardziej jak samoloty, które generalnie
    > cały czas są w powietrzu, poza krótkimi przerwami na
    > wsiadanie<->wysiadanie pasażerów.
    Jak większość będzie autonomiczna, to może korków nie będzie lub mniejsze.

    RObert

  • 40. Data: 2018-03-31 17:40:06
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Tomasz Pyra, 30 mar 2018 w news:1kkhgbbfknzcv.1citghc80pygv$.dlg@
    40tude.net napisałeś/aś:

    > Dlaczego nie autonomiczne samoloty?

    Kto by wsiadł do takiego samolotu?(bez pilota) Zbyt duży strach. Chyba,
    że bilety byłby mega tanie :)
    A na serio, w autoaucie masz poczucie że coś możesz zrobić, wyłączyć
    auto, chwycić za kierownicę, hamulce. A w samolocie - jesteś jak bagaż.
    Przynajmniej masz komfort psychiczny, że ktoś tam siedzi "za kółkiem"