  • 162. Data: 2018-04-06 19:05:13
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Tzn. nie ma jakiś szczególnych przyczyn dla których miałoby się nie dać
    > opracować wystarczająco dobrych samochodów autonomicznych.
    > Mi raczej chodzi o to, że ponieważ łatwiej zrobić to w innych rodzajach
    > pojazdów, to te inne pojazdy mogłyby pewnie być zautomatyzowane przed
    > samochodami.

    No ale przeciez pokazano ci ze juz tak jest - patrz kolej, metro itp.
    Po prostu to sie dzieje jednoczesnie w wielu dziedzinach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 161. Data: 2018-04-06 19:05:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Przecież są pociągi autonomiczne. Np. od ładnych paru lat Docklands
    > Light Railway w Londynie.

    Ano własnie, i wiele odcinków metra...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 163. Data: 2018-04-06 19:05:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > No tak, co ja gadam - przecież
    > Polacy nie czytają książek. A, to bardzo przepraszam...

    No własnie! Za to jak wzrosnie ilosc uzytkowników facebooka i czas
    przeznaczony na ogladanie idiotycznych filmików na YT!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki