    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Date: Sat, 31 Mar 2018 14:16:47 +0200

    W dniu 31.03.2018 o 11:44, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Pierwsze co się dzieje w wypadku powstania błędu, jakiś wskazań
    > czujników od czapy itp, to odłącza się autopilot.
    bo taki jest program
    z zeszłego tygodnia katastrofy w przestworzach. brak reakcji na terrain
    aheda pull up, bo pilotom nikt nie powiedział ze w obcym państwie na
    obcym terenie jest góra. Pilot który uczył się latać na ruskich
    maszynach miał ciężki dzień i zamiast pchać wolant ciągną (czy na
    odwrót) 3 uszkodzenie sztucznego horzontu. obluzowany kabelek. piloci
    mają dwa niezależne, ale zamiast pomyśleć który działa a który głupieje,
    wyłączyli sprawny, zostawili zepsuty. Widziałem większość odcinków tego
    serialu i 99% katastrof to błąd ludzki. I zaryzykowałbym twierdzenie, że
    ostatni wypadek gdy samochód przejechał kobitkę, to też błąd ludzki.
    błąd projektanta. bo zamiast wsadzić tam najprostsze czunkiki
    zbliżeniowe jako ostatnia deska ratunku, stwierdzili ze nowoczesna
    elektronika granicząca ze sztuczną inteligencją lepiej sie sprawdzi.

    ToMasz