  • 61. Data: 2019-02-26 21:23:11
    Temat: Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2019 o 18:52, WS pisze:

    > w moto (zwlaszcza sportowych, jak i samochodach) licza sie jednak osiagi, kiedys
    widzialem (nie pamietam juz szczegulow), ze kupujacym konkretny model polecano
    starsze wersje, sprzed zmian, bo mialy moniejsze silniki, ograniczenie emisji i
    halasu jednak "psuje" silnik :(

    Shadow 750. 83 - 66KM, pod koniec wieku miały już 44KM. Tetaz to można
    chyba już na A2 nimi jeździć;)

  • 62. Data: 2019-02-26 21:26:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2019 o 20:04, Maciek pisze:

    > Czy ja wiem? Do rozwożenia człowieka też się nadaje ;)

    Ale 125 reprezentują większość jedynie jeśli chodzi o rozworzenie pizzy.
    Przy rozwożeniu człowieków jedyną zaletą 125 jest brak prawka. A
    większość motocyklistów jednak A ma.

    > Po KRK jeździ tego dużo, chyba więcej niż dużych sprzętów.

    A po Warszawie mniej.

    Shrek

  • 63. Data: 2019-02-26 21:34:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2019 o 15:12, Poldek pisze:

    > Młotocyklistów Policja nawet nie próbuje zatrzymywać.

    Bzdura.

    > Nie chcą blamażu
    > na widoku publicznym.

    No patrz. to już jutube sprywatyzowali?

    > Kamery na mieście? Co nagrają, gdy tablica
    > zgięta, a młotocyklista w kasku na głowie?

    Chocby gdzie parkuje.

    > Zgłoszenia na Policję o
    > szalejących na ryczących motorach w mieście są przez Policję głęboko
    > ignorowane.

    A to zupełnie inna inszość, kulsony jak kulsony maja wyjebane.

    > Szaleństwo na motorach w lasach, parkach narodowych odbywa się też na
    > potęgę i można im naskoczyć.

    Przecież to inni niż w miastach.

    Shrek

  • 64. Data: 2019-02-26 21:54:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2019 o 15:58, J.F. pisze:

    > Kamer jeszcze nie ma duzo ... no ale i motorow nie ma duzo, to moze
    > latwiej zauwazyc.

    Zdziwiłbyś się. A jak już wiesz gdzie zginął z miejskich, to możesz na
    prywatnych poszukać jak ci się chce.

    > Ale przeciez sa jeszcze waskie przejscia, parki, slupki - radiowoz nie
    > dogoni.
    > Chyba, ze delikatnie stuknie, ale przeciez mu nie wolno :-)

    A nie wolno?

    > Jak na zamowienie
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/prawie-2
    00-km-h-motocyklem-ulicami-gdańska-wideo/ar-BBU3Foq

    > -moto na zakretach traci duzo, a w miescie ostre

    No i widać - ledwie z prostej trasy bez świateł do miasta zjechał to mu
    rura zmiękła.

    Shrek

  • 65. Data: 2019-02-26 22:04:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2019 o 21:18, Poldek pisze:

    > Tego nikt nie próbował zatrzymywać
    > https://youtu.be/qXRK9ApxKUI

    I słusznie bo policjantów tam nie widziałem. BTW - z tego co pamiętam to
    go namierzyli.

    Zresztą nie wiem czego ma to dowodzić - tu masz tico
    https://www.youtube.com/watch?v=7mYpzNFG6y0 tico też drogówka nawet nie
    próbuje zatrzymać?

    Shrek

  • 66. Data: 2019-02-26 22:55:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-26 o 22:04, Shrek pisze:

    > I słusznie bo policjantów tam nie widziałem. BTW - z tego co pamiętam to
    > go namierzyli.

    Został namierzony tylko dlatego, że się o to bardzo prosił, tj.
    pochwalił na cały internet. Według tego, co wychodzi z wyszukiwarki, to
    obywatel, choć został namierzony i stanął nawet przed sądem, to nie
    został ukarany :-)

    > Zresztą nie wiem czego ma to dowodzić - tu masz tico
    > https://www.youtube.com/watch?v=7mYpzNFG6y0 tico też drogówka nawet nie
    > próbuje zatrzymać?

    Ma dowodzić tego, że można robić co się chce bez konsekwencji i rzekome
    normy, przepisy nie są w żaden sposób egzekwowane.

  • 67. Data: 2019-02-27 07:22:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2019 o 22:55, Poldek pisze:

> [...]
    > pochwalił na cały internet. Według tego, co wychodzi z wyszukiwarki, to
    > obywatel, choć został namierzony i stanął nawet przed sądem, to nie

    Ufaj komentarzom na youtubie;)

    > Ma dowodzić tego, że można robić co się chce bez konsekwencji i rzekome
    > normy, przepisy nie są w żaden sposób egzekwowane.

    Niby można od dzisiaj na czerwonym i niekt się nei zainteresuje?

    Shrek

  • 68. Data: 2019-02-27 08:47:24
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Myjk pisze:
    > Tue, 26 Feb 2019 13:15:01 +0100, Myjk

    > O łap: https://www.youtube.com/watch?v=2H_TfoihpPU

    a jakie prawo jazdy na taki skuter potrzebne?

  • 69. Data: 2019-02-27 09:31:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, February 27, 2019 at 8:47:33 AM UTC+1, cyklista wrote:

    > a jakie prawo jazdy na taki skuter potrzebne?

    jesli zarejestrowany jako motorower, to masz opisane dokladnie w FAQ

    2. Kto może korzystać ze skuterów na minuty blinkee.city?

    https://blinkee.city/pl/faq/

  • 70. Data: 2019-02-27 10:43:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-26 o 21:26, Shrek pisze:

    > Ale 125 reprezentują większość jedynie jeśli chodzi o rozworzenie pizzy.
    > Przy rozwożeniu człowieków jedyną zaletą 125 jest brak prawka. A
    > większość motocyklistów jednak A ma.

    > A po Warszawie mniej.

    W Warszawie popularnością cieszą się przede wszystkim litry z wydechami
    "racing exhaust" i różnego rodzaju harleyopodobne generatory dudnienia,
    które przechodzi przez ściany lepiej jak przez powietrze.