eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe?Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Data: 2020-03-20 13:06:30
    Temat: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 20-03-2020 o 11:53, ddddddddddddd pisze:
    > W dniu 20.03.2020 o 06:26, Cavallino pisze:
    >>>
    >>> takie testy to ogólnie są do bani...
    >>> z drugiej strony co mnie interesuje zużycie paliwa z pustym aku jeśli
    >>> taki będę miał 4 razy w roku?
    >>
    >> Ale te testy nie są dla Ciebie, tylko do wyznaczenia ile smrodzi dany
    >> model.
    >> Więc powinny być robione w najgorszych możliwych warunkach, czyli w
    >> tym przypadku przy założeniu nienaładowanego aku.
    >
    > ok, myślałem że chodzi o testy zużycia paliwa a nie co2.

    Jedno z drugiego wynika.

    > Tylko nadal bez
    > sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku - bo wtedy wiadomo że to
    > tylko silnik spalinowy z dodatkową masą albo nawet dodatkowym zużyciem
    > na ładowanie baterii - jednak jak ktoś kupuje plugin, to zwykle nie po
    > to, żeby jej nie ładować z gniazdka

    Ale z gniazdka naładuje na 40-50 km i to w optymalnych warunkach.
    A auta w tej cenie, zazwyczaj są eksploatowane na znacznie większych
    przebiegach dziennych i wtedy smrodzą bardziej niż inne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: