eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe?Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Fri, 20 Mar 2020 13:06:30 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 20 Mar 2020 12:06:30 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
    logging-data="14015";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 200319-0, 19.03.2020), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673867
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20-03-2020 o 11:53, ddddddddddddd pisze:
    > W dniu 20.03.2020 o 06:26, Cavallino pisze:
    >>>
    >>> takie testy to ogólnie są do bani...
    >>> z drugiej strony co mnie interesuje zużycie paliwa z pustym aku jeśli
    >>> taki będę miał 4 razy w roku?
    >>
    >> Ale te testy nie są dla Ciebie, tylko do wyznaczenia ile smrodzi dany
    >> model.
    >> Więc powinny być robione w najgorszych możliwych warunkach, czyli w
    >> tym przypadku przy założeniu nienaładowanego aku.
    >
    > ok, myślałem że chodzi o testy zużycia paliwa a nie co2.

    Jedno z drugiego wynika.

    > Tylko nadal bez
    > sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku - bo wtedy wiadomo że to
    > tylko silnik spalinowy z dodatkową masą albo nawet dodatkowym zużyciem
    > na ładowanie baterii - jednak jak ktoś kupuje plugin, to zwykle nie po
    > to, żeby jej nie ładować z gniazdka

    Ale z gniazdka naładuje na 40-50 km i to w optymalnych warunkach.
    A auta w tej cenie, zazwyczaj są eksploatowane na znacznie większych
    przebiegach dziennych i wtedy smrodzą bardziej niż inne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: