eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe?Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Data: 2020-03-23 06:57:37
    Temat: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 22.03.2020 o 12:17, Cavallino pisze:
    >
    >> Taka hybryde kupi sobie ktos, kto robi dziennie zazwyczaj 20 km i ma
    >> dogodne gniazdko.

    a jeśli nie 20, to 50km..

    >
    > Tylko po co mu wtedy hybryda?
    > Żeby przepłacać?

    po to, żeby mieć możliwość pojechać gdzieś dalej bez ułomności elektryka

    >
    >> I wtedy bedzie sie cieszyl niskim zuzyciem paliwa.
    >
    > Kupi bev (czystego elektryka) to będzie miał jeszcze niższe, a i cena
    > zakupu może być niższa.

    z elektryków z szybkim ładowaniem (czyli nadających się też w trasę) za
    dużego wyboru nie ma, więc tańsza będzie hybryda

    Poza tym wciąż nie bierzesz pod uwagę, że wielu ludzi leasinguje
    samochody i je oddaje po 2-3 latach - a przy podliczeniu kosztów wynajem
    + tankowanie taka hybryda wcale nie musi być droższa. Poza tym sporą
    część stanowią auta leasingowane na firmę - a firma podliczy ogólny
    koszt eksploatacji i taka hybryda, ze względu na przepisy może być tańsza.

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: