eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe?Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Data: 2020-03-23 10:08:32
    Temat: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 23.03.2020 o 07:22, Cavallino pisze:
    > W dniu 23-03-2020 o 06:57, ddddddddddddd pisze:
    >> W dniu 22.03.2020 o 12:17, Cavallino pisze:
    >>>
    >>>> Taka hybryde kupi sobie ktos, kto robi dziennie zazwyczaj 20 km i ma
    >>>> dogodne gniazdko.
    >>
    >> a jeśli nie 20, to 50km..
    >>
    >>>
    >>> Tylko po co mu wtedy hybryda?
    >>> Żeby przepłacać?
    >>
    >> po to, żeby mieć możliwość pojechać gdzieś dalej
    >
    > Czyli jednak nie zrobi 20 km dziennie?
    >
    > >bez ułomności elektryka
    >
    > A to jakiś Afganistan, że ładowarek co 200 km nie ma?
    >

    A są?

    >>
    >>>
    >>>> I wtedy bedzie sie cieszyl niskim zuzyciem paliwa.
    >>>
    >>> Kupi bev (czystego elektryka) to będzie miał jeszcze niższe, a i cena
    >>> zakupu może być niższa.
    >>
    >> z elektryków z szybkim ładowaniem (czyli nadających się też w trasę)
    >> za dużego wyboru nie ma,
    >
    > Szybkie ładowania ma każdy obecnie produkowany.

    Ale jak wygląda dostępność ładowarek na trasie?

    >
    >
    >> więc tańsza będzie hybryda
    >
    > Nie będzie.
    > Ile Twoim zdaniem kosztuje najtańsza hybryda Plugin?
    > Bo Nissana Leafa kupisz za 115 tys zł.

    Kia Ceed jest "od 128 tys". Nie taka duża różnica, ale i tak to wszystko
    drogo jak s...syn.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: