-
Data: 2020-03-23 07:22:59
Temat: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 23-03-2020 o 06:57, ddddddddddddd pisze:
> W dniu 22.03.2020 o 12:17, Cavallino pisze:
>>
>>> Taka hybryde kupi sobie ktos, kto robi dziennie zazwyczaj 20 km i ma
>>> dogodne gniazdko.
>
> a jeśli nie 20, to 50km..
>
>>
>> Tylko po co mu wtedy hybryda?
>> Żeby przepłacać?
>
> po to, żeby mieć możliwość pojechać gdzieś dalej
Czyli jednak nie zrobi 20 km dziennie?
>bez ułomności elektryka
A to jakiś Afganistan, że ładowarek co 200 km nie ma?
>
>>
>>> I wtedy bedzie sie cieszyl niskim zuzyciem paliwa.
>>
>> Kupi bev (czystego elektryka) to będzie miał jeszcze niższe, a i cena
>> zakupu może być niższa.
>
> z elektryków z szybkim ładowaniem (czyli nadających się też w trasę) za
> dużego wyboru nie ma,
Szybkie ładowania ma każdy obecnie produkowany.
> więc tańsza będzie hybryda
Nie będzie.
Ile Twoim zdaniem kosztuje najtańsza hybryda Plugin?
Bo Nissana Leafa kupisz za 115 tys zł.
W Niemczech jeszcze taniej, bo mają dopłaty.
>
> Poza tym wciąż nie bierzesz pod uwagę, że wielu ludzi leasinguje
> samochody i je oddaje po 2-3 latach - a przy podliczeniu kosztów wynajem
> + tankowanie taka hybryda wcale nie musi być droższa.
Niby dlaczego nie?
Elektryki lepiej trzymają cenę.
Sensowny dwulatek kosztuje z 10% mniej niż taki sam nowy.
A nawet takiego ciężko w Polsce dostać.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.20 10:08 Michal Jankowski
- 23.03.20 10:33 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=