    From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego nie dziala jazda na zamek? - moje wnioski
    Date: Fri, 22 Oct 2010 13:22:18 +0200

    "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:i9p34q$6u9$1@news.onet.pl...

    > Bo tam policja nie stoi w krzakach tylko dziala.
    > Juz kilka razy pisalem (poszukaj w archiwum PMS), ze zgloszenie na 112
    > blokowania lewego czy srodkowego pasa ruchu (korek, b. dlugie
    > wyprzedzanie),nic nie daje albo efekt jest krotkotrwaly. Zazwyczaj
    > konczy sie na kilku mandatach o ile na hulajnogach chlopaki zdaza dojechac
    > na miejsce, na A4 jest z tym problem.

    Wiesz, bylem swiadkiem takiej sceny w Hiszpanii: korek przed wjazdem na
    Gibraltar, prawy pas do wjazdu, lewy - do miejscowosci La Linea, w pewnym
    momencie zamiast linii zaczyna sie rozdzielenie wysepka. Wszyscy grzecznie
    stoja w kolejce, a tu nagle tuz przed wysepka wciska sie w kolejke dwoch
    cwaniakow. Natychmiast w ruch poszlo kilka telefonow komorkowych, po 10
    minutach przyjechalo dwoch policjantow na motocyklach, ci blizej stojacy
    wskazali, ktore auta sie wcisnely, policjanci poprosili o zrobienie miejsca,
    zeby cwaniaki mogly wyjechac z kolejki i... wskazali im koniec kolejki
    (ktora oczywiscie przez ten czas urosla). Moge sie zalozyc, ze drugi raz nie
    beda cwaniakowac...
    Ale do tego, poza przyzwoleniem spolecznym na "donoszenie" trzeba miec
    sprawnie dzialajaca policje....

    --
    Axel