  • Data: 2010-10-27 08:12:38
    Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - mo=?UTF-8?B?amUgd25pb3NraQ==?=
    Od: Rafal Ciesielski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Paź, 18:14, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w

    > Wydaje mi sie ze kiedys cos takiego bylo zapisane.
    >
    > Niestety - moja kiepska znajomosc niemieckiego nie pozwala mi nawet
    > w pelni zrozumiec aktualnego zapisu
    >
    > 4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das
    > durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet
    > ein Fahrstreifen, so ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen
    > der Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu
    > ermöglichen, daß sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der
> [...]

    W Niemczech przed zwężeniem zawsze jest linia ciągła (zaznaczona też
    na znaku) co uniemożliwia zmianę pasów. Dzięki temu nie ma sytuacji że
    jeden pas jest zatłoczony a jeden pusty. Korek rozkłada się
    równomiernie na oba pasy. To naprawdę działa. Nie zgadzam się tylko z
    tym, że sama zmiana przepisów coś zmieni. W Polsce brakuje edukacji
    kierowców. Każdy kto ma prawo jazdy dłużej niż 6 miesięcy uważa się za
    geniusza.

    pozdrawiam