  • Data: 2010-10-25 13:32:08
    Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Oct 2010 12:36:09 +0200, shaman wrote:
    >4) nie walczyć z cwaniakami tylko pozwalać im dojeżdżać do końca pasa -
    >nic tak szybko nie utworzy zamka

    Pozwalac dojechac do konca i nie wpuszczac ?
    Bo inaczej sie mylisz - praktyka dowodzi ze za malo tych cwaniakow,
    albo zjezdzaja w polowie - bo inaczej mielibysmy dawno piekne zamki, a
    nie mamy :-)

    >zamek zaczyna działać po wypełnieniu pasów przy zwężce - przyczyny tego
    >wypełnienia sa mniej ważne - nawet jeśli by to byli cwaniacy.

    I znow sie mylisz - zamek dziala wtedy jak na obu pasach jest rowna
    kolejka. Bo inaczej kazdy, nie tylko tirman, sobie mysli "ten ch* mnie
    ominal, to ja go teraz nie wpuszcze".

    No chyba zeby tak drogowcy z zaskoczenia nagle zrobili tak ze to nie
    lewy pas zanika, ale prawy. I jeszcze zmieniali codziennie :-)
    Tylko pytanie czy taki Cavallino pozwolil by zmienic pas tirowi.
    Wiem - dolozyc jeszcze ograniczenie do 40 i fotoradar :-)

    >Czasem niegłupich czasem głupich. Głupotą jest blokowanie na lewym pasie
    >ruchu przez tira. Zanim taki grubas się ruszy to mogło by przejechać
    >kilka osobówek więcej.

    Ale ja akurat o korku w wiekszosci z osobowek pisze. W pewnych
    warunkach jazda na zamek nie moze byc plynna. A wtedy - albo zuzywasz
    sprzeglo przez caly korek podjezdzajac po metrze, albo dwoch madrych
    kierowcow zablokuje oba pasy i poczeka az sie zrobi choc 50m wolnego.

    I nie ma znaczenia ze "zanim sie grubas ruszy". Dogonia korek bez
    trudu.

    J.