  • Data: 2010-10-22 16:44:48
    Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w

    > Niestety to nie działa.. jeśli korek jest odpowiednio długi to
    > co jakiś czas imć "Regulateur" blokuje zanikający pas tworząc
    > swoisty grzebień.

    No i dobrze, nie przejmowac sie tym, popierac i ustawiac sie za
    nim.

    > Niektórzy ludzie maja po prostu mieszankę genów więziennej
    > strażniczki i samobiczującego pątnika. Z jednej strony nikogo nie
    > puszczą

    To akurat zrozumiale :-)

    > a i sami wolą się karać stojąc w dłuższym ogonku niż trzeba.

    Wcale nie jest dluzszy. Zasadniczo czeka sie dokladnie tyle samo.
    Pod warunkiem ze sie nikogo nie przepusci :-)

    > Nie sądzę aby w Polsce problem dał się rozwiązać. My Polacy tacy
    > po prostu jesteśmy.

    IMO - da sie, tylko Tomasz dobrze rozeznal przyczyny i trzeba od
    nich zaczac.

    1) szeroka akcja edukacyjna,
    2) najlepiej - adekwatna zmiana przepisow, bo to dziala lepiej niz
    jakies medzenie w TV :-)
    3) nie walczyc z ormowcami, tylko ich popierac.

    > Co dziwne zmieniamy się nie do poznania mijając słupki
    > graniczne.

    Watpie. Po prostu trafiamy na sprzyjajacy grunt - nie wiemy gdzie
    sa zwezenia, a jak na nie trafiamy, to oba pasy zajete.

    Zreszta nie trzeba nic mijac - widzialem swego czasu swietnie
    dzialajacy zamek na gierkowce.
    Powody IMO te same - duzy tranzyt, brak miejscowych ktorzy wiedza
    ze "tu trzeba prawym pasem", duzy odsetek tych co caly czas jada
    lewym, a potem za pozno hamowac :-)
    No i jeszcze troche nieglupich tirmanow - bo niestety - w tych
    warunkach zamek generuje nieplynny ruch :-)

    J.