  • 11. Data: 2009-05-24 11:42:53
    Temat: Re: Dlaczego nie dziala bracketing w Canonie 1000D?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-24 12:59:58 +0200, "Ajgor" <n...@...pl> said:

    > Nie doczytalem tylko jednej malej drobnostki. Mianowicie, ze to nie dziala z
    > lampą :)

    Więc jednak RTFM :D

    Dziwnym mi się wydawało, żeby aparat tak selektywnie się zepsuł.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-05-24 11:45:27
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Więc jednak RTFM :D
    >
    > Dziwnym mi się wydawało, żeby aparat tak selektywnie się zepsuł.

    Raczej nie wierzylem, zeby sie zepsul. Predzej, ze ja czegos nie
    zrozumialem, Bo jest nowy. Raz uzyty.
    Jak to mawiali u mnie w wojsku - to nie broń się zacina, tylko elew :)

  • 13. Data: 2009-05-24 12:56:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-24 13:45:27 +0200, "Ajgor" <n...@...pl> said:

    > Jak to mawiali u mnie w wojsku - to nie broń się zacina, tylko elew :)

    A elew to co? skrzyżowanie...
    Przepraszam już nie będą.

  • 14. Data: 2009-05-24 14:46:44
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "JA" napisał w wiadomości news:gvbg6f$6cl$1@inews.gazeta.pl...

    > A elew to co? skrzyżowanie...
    > Przepraszam już nie będą.

    Hehehe.. Dobre ;)

  • 15. Data: 2009-05-24 18:29:26
    Od: "Andrzej M" <d...@w...pl>

    elektroniczny lew.

  • 16. Data: 2009-05-25 09:51:11
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > czeŚĆ,
    > ... a dzień taki sam u nas jak u Was,

    > Sprawdziłęm właśnie 'z ręki':
    > Ustawianie: set żeby wejść, strzałki (nie kółko) żeby ustawić,
    > set żeby zatwierdzić.

    > RTFM, nie RTFP :o)

    > W jakim trybie to ustawiasz ?
    > Bo nie w każdym można z bracketingu korzytsać...

    > BTW żeby tego sensownie używać włącz zdjęcia seryjne.

    Jak włączy seryjne to zrobi mu ten sam braketing po kilka razy

  • 17. Data: 2009-05-25 17:14:51
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Agent" napisał w wiadomości news:gvdpmg$uhe$1@news.onet.pl...

    > Jak włączy seryjne to zrobi mu ten sam braketing po kilka razy

    Czemu? Nawet w instrukcji zalecają włączenie, i mi się to wydaje logiczne.
    Robię seryjnie trzy zdjęcia i jest OK.

  • 18. Data: 2009-05-25 17:46:51
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał Ajgor na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > A co to jest "P"?? :) Bo ja czytałem "M" :)

    M - manual
    P - page

    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
    8o ^ / And my hand takes hold in judgement

  • 19. Data: 2009-05-26 15:06:34
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 25 May 2009 11:51:11 +0200, Agent wrote:

    > Jak włączy seryjne to zrobi mu ten sam braketing po kilka razy

    A wez sprawdz jak to dziala :)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns