  • 1. Data: 2009-05-23 22:23:20
    Temat: W jakim programie obrabiać pliki NRW ?
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam.

    Czy jest dostępne darmowe oprogramowanie pod Windows XP umożliwiające obrobkę
    plików NRW (Nikon)?

    Pozdrawiam.
    Zbyszek

  • 2. Data: 2009-05-23 22:44:29
    Temat: Re: W jakim programie obrabiać pliki NRW ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    z...@p...onet.pl pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy jest dostępne darmowe oprogramowanie pod Windows XP umożliwiające obrobkę
    > plików NRW (Nikon)?

    RawTherapee ? Picassa?

    To takie 2 skrajności.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-24 00:12:55
    Od: Valwit <l...@v...net>

    z...@p...onet.pl wrote:
    > Witam.
    >
    > Czy jest dostępne darmowe oprogramowanie pod Windows XP umożliwiające obrobkę
    > plików NRW (Nikon)?

    nikon view nx. otworz poprzestawiac i zapisz jako tiff. tiffa mozesz
    potem obrabiac czymkolwiek.

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 4. Data: 2009-05-24 12:06:28
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik> napisał w wiadomości

    > Czy jest dostępne darmowe oprogramowanie pod Windows XP umożliwiające
    > obrobkę
    > plików NRW (Nikon)?

    Camera raw - taki plugin do photoshopa?

  • 5. Data: 2009-05-24 13:00:12
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Valwit wrote:

    > nikon view nx. otworz poprzestawiac i zapisz jako tiff. tiffa mozesz
    > potem obrabiac czymkolwiek.

    Jakże wygodne rozwiązanie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 6. Data: 2009-05-24 15:47:47
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Czy jest dostępne darmowe oprogramowanie pod Windows XP umożliwiające obrobkę
    > plików NRW (Nikon)?

    Nikon Capture

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 7. Data: 2009-05-24 16:47:18
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    marcin.STIG.saldat napisal:
    > Nikon Capture

    Od kiedy jest darmowe? 8^)

    W grudniu 2008 sam upgrade kosztowal mnie 300 zl.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2009-05-24 18:08:13
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    [...]
    > Od kiedy jest darmowe? 8^)

    Upsss... Nie doczytalem slowa-klucza. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 9. Data: 2009-05-24 18:31:45
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:
    > [...]
    >
    > Upsss... Nie doczytalem slowa-klucza. ;)

    Czy Nikon jest jedyną firmą nie dającą wołarki rawów do własnych
    aparatów w cenie aparatu, czy jeszcze ktoś to praktykuje? Do Pentaksa
    jest, do Canona też jest dołączona płyta z oprogramowaniem. :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-05-24 19:03:02
    Od: "M. C." <m...@g...com>

    On 24 Maj, 20:31, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > "A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też
    > pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

    Nikon View NX jest bezpłatny, a wiele można w nim zrobić (balans,
    ekspozycja, kontrast, nasycenie i inne)