  • 1. Data: 2009-05-23 09:28:00
    Temat: SIGMA AWARIA
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Tasiemka w 28-70/2,8 się odspoiła.
    Kto to może scalić ?
    Mam też poprzednie szkiełko co zaliczyło glebę
    (taką z betonu) ale tasiemkę chyba ma całą
    (soczewki też jak ktoś szuka) więc kwestia przełożenia.
    AdamCCS

  • 2. Data: 2009-05-25 10:34:19
    Temat: Re: SIGMA 28-70/2,8AWARIA
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Użytkownik "AdamCCS" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam też poprzednie szkiełko co zaliczyło glebę
    > (taką z betonu) ale tasiemkę chyba ma całą
    > (soczewki też jak ktoś szuka) więc kwestia przełożenia.
    ========
    Nie zna nikt serwisów które to naprawiają ?
    AdamCCS

  • 3. Data: 2009-05-25 14:06:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > ========
    > Nie zna nikt serwisów które to naprawiają ?

    Krakow, Czapskich 1 mieli podobno "autoryzacje" Sigmy.
    To chyba byle jedyna rzecz, ktora umieli zrobic poza wymiana
    uszczelnien w Zenicie ;)