eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Date: Sun, 1 Mar 2009 23:21:09 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <gof1ol$8g0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <goc68l$51$1@news.wp.pl> <goc6om$jg$1@news.wp.pl>
    <gocamc$ci5$1@inews.gazeta.pl> <godrdq$126$1@news.wp.pl>
    <goe5vn$8v5$1@news.wp.pl> <goe8ts$eao$1@inews.gazeta.pl>
    <goehb0$hka$1@news.wp.pl> <goem7d$kue$1@news.wp.pl>
    <goemcr$lgh$1@news.wp.pl> <goenqf$mpc$1@news.wp.pl>
    <goens2$mpe$1@news.wp.pl> <goeq73$989$1@inews.gazeta.pl>
    <goeqeg$bb4$2@inews.gazeta.pl> <goerq2$o9c$1@inews.gazeta.pl>
    <goeu75$f2t$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-150.skynet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1235946070 8704 194.153.119.150 (1 Mar 2009 22:21:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Mar 2009 22:21:10 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:589007
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-03-01 22:20:14 +0100, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> said:

    >> W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330
    >> Nm nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką
    >> mało przystępną ;-)
    >
    > wybacz, ale jakos tego nie widze :-) Przy tych napieciach i mozliwych
    > natezeniach, nie widze mozliwosci fizycznej dania takiego momentu.

    Hmmm...

    http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=klucz+udaro
    wy+akumulatorowy

    druga od góry Makita: 18V i 440 Nm. To nie kwestia wiary psze pana, to
    technika ;-)


    > Z drugiej strony znam ogromna ilosc warsztatów, i nigdzie nie
    > widziałem, aby ktos uzywał udarowych kluczy elektrycznych - dlaczego?
    > Te porzadne pneumaty, tez sa bardzo, bardzo drogie.

    Jednak wyraźnie tańsze od porządnych elektrycznych - nie licząc ceny
    kompresora, który i tak w przyzwoitym warsztacie raczej jest. No i
    akumulatorów nie trzeba ładować. Elektryczne to raczej rozwiązanie
    mobilne - np. do pracy w terenie, w warsztacie niekoniecznie musi być
    optymalne.

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: