eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. › Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
  • Data: 2009-03-01 22:21:09
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-03-01 22:20:14 +0100, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> said:

    >> W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330
    >> Nm nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką
    >> mało przystępną ;-)
    >
    > wybacz, ale jakos tego nie widze :-) Przy tych napieciach i mozliwych
    > natezeniach, nie widze mozliwosci fizycznej dania takiego momentu.

    Hmmm...

    http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=klucz+udaro
    wy+akumulatorowy

    druga od góry Makita: 18V i 440 Nm. To nie kwestia wiary psze pana, to
    technika ;-)


    > Z drugiej strony znam ogromna ilosc warsztatów, i nigdzie nie
    > widziałem, aby ktos uzywał udarowych kluczy elektrycznych - dlaczego?
    > Te porzadne pneumaty, tez sa bardzo, bardzo drogie.

    Jednak wyraźnie tańsze od porządnych elektrycznych - nie licząc ceny
    kompresora, który i tak w przyzwoitym warsztacie raczej jest. No i
    akumulatorów nie trzeba ładować. Elektryczne to raczej rozwiązanie
    mobilne - np. do pracy w terenie, w warsztacie niekoniecznie musi być
    optymalne.

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: