eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
  • Data: 2009-03-01 23:26:18
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 01 Mar 2009 23:54:55 +0100, K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
    wrote:

    [...]
    > pytanie jakie ma to rzeczywiste obroty przy maks obciazeniu :-) prosti
    > liczac przy tym pradzie maksymalna moc niech bedzie 100W przy pradzie
    > ponad 6A, slimak jak musialby tam byc zastosowany daje nam kilkanascie
    > obrotow na minute, zeby stworzyc taki moment - to wszystko IMO

    Kilkanaście obrotów _czego_? Klucze udarowe przecież nie przenoszą momentu
    bezpośrednio z silnika pneumatycznego/elektrycznego, tylko magazynują go w
    wirującej masie i potem w jednym momencie sprzęgają ją z nasadką, stąd te
    "momenty" to takie trochę teoretyzowanie, to nie jest tak że ma się tam
    silnik o taki momencie, i jak się usiłuje przyłożyć ten moment do czegoś
    elastycznego to już nie jest tak fajnie. :-)


    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: