eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. › Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
  • Data: 2009-03-02 16:46:27
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "Karambol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Nie histeryzuj... KTM to taki "wynalazek" , który nie potrzebuje
    kluczy pneumatycznych. Bo ma blokade wału.
    Tam z przodu karteru jest taka subka z podkladka . Trzeba wykrecic ,
    zdjac podkladke i dokrecic ponownie. Tak aby trafic w wyciecie na
    przeciwwadze. Latwo to zrobic , dokrecajac do pierwszego oporu te
    srube. A potem obracac walem az "zaskoczy" i dokrecic do konca.
    ----------------------------------------------------
    ----------------------------------------------------
    ----------------------------------

    Myslalem o blokadzie walu juz wczesniej ale nie zrobilem tego.
    W servisowkach, ktore mam nie ma slowa o blokowaniu walu podczas odkrencania
    kola magnesowaego.
    Mam tych servisowej kilka, i w kazdej pisza to samo -klucz blokujacy kolo
    zamachowe a nie blokada walu.
    No i oczywiscie sa zdjecia na ktorych cala ta operacja wyglada dziecinnie
    prosto.

    Wiec nie wiem czy blkowanie walu jest dobrym rozwiazaniem - chyba nie
    podawali by innego, bardziej skomplikowanego sposobu jesli prosta blkoada
    walu bylaby skuteczna?? Nie wiem czemu tak jest....


    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: