eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
  • Data: 2009-03-02 17:24:47
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "Karambol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:goh47h$k76$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-03-02 17:46:27 +0100, "Karambol" <m...@w...pl> said:
    >
    >> Wiec nie wiem czy blkowanie walu jest dobrym rozwiazaniem - chyba nie
    >> podawali by innego, bardziej skomplikowanego sposobu jesli prosta blkoada
    >> walu bylaby skuteczna?? Nie wiem czemu tak jest....
    >
    > Możliwe, że moment za duży jak na blokadę, która jest na śrubie M8 i nie
    > wchodzi głęboko (na grubość podkładki). Zresztą na ile pamiętam z
    > serwisówki, ta blokada służy do zdejmowania rozrządu.
    > Tak się jeszcze zastanawiam - a nie możesz po prostu wrzucić na bieg,
    > skoro silnik masz w ramie? W serwisówkach pierwszą rzeczą którą robią,
    > jest wyjęcie silnika na stół, więc i szpecjalny przyrząd jest niezbędny.
    > Czy coś w ten sposób można spierdzielić?

    Wrzucenie biegu i zablkowanie kola hamucem nic nie daje, tam jest takie
    przelozenie, ze krecisz i kolem na biegu i calym motocyklem.
    Juz tego probowalem.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: