eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. › Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
  • Data: 2009-03-02 12:37:57
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 02 Mar 2009 01:27:08 +0100, K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
    wrote:

    [...]
    >> Kilkanaście obrotów _czego_? Klucze udarowe przecież nie przenoszą
    >> momentu bezpośrednio z silnika pneumatycznego/elektrycznego, tylko
    >> magazynują go w wirującej masie i potem w jednym momencie sprzęgają ją
    >> z nasadką, stąd te "momenty"
    > ok ale skad wziac te mase przy takim pierdzipedzie co wazy kilkaset deko?

    Moment obrotowy to energia (tylko nie podaje się go w dżulach), więc jak
    brakuje
    nam masy to zawsze można dowalić prędkości. :-) Podejrzewam że po prostu w
    takim
    elektrycznym ta masa jest rozkręcana do dużej prędkości zanim ją sprzęgnie.

    [...]
    > Tym nie mniej, zaprosze panow z IC - bo na pewno maja to w ofercie - na
    > prezentacje tego elektrycznego cudu, moze sie okaze, ze inwestycja w
    > kompresor byla nie potrzebna :-)

    E, kompresor w warsztacie zawsze się przyda. :-) W sumie to z tego wynika
    popularność narzędzi pneumatycznych, bo przecież silniki elektryczne są
    dużo
    bardziej wydajne. Ale jak się już ma porządny kompresor to czemu nie
    skorzystać.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: