  • Data: 2024-05-08 14:57:58
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > No. Jak akurat w tym momencie idę do sklepu albo do pracy. A jak jestem na
    > trasie? Chcę się dostać od punktu A do punktu B możliwie najszybciej.

    To musisz głęboko pedał wciskać.

    > Pojadę raz na 500 km, po drodze, spędzając tam dosłownie kilka minut.
    >
    > No jak byś nie próbował, nie da się tego obronić. Musiałbyś zamiast
    > tankowania zrobić podmiankę akumulatorów, żeby można było to porównać. Co
    > rodziłoby dziesiątki innych problemów, o których nawet nie chce mi się
    > rozwodzić.

    Ale czego nie da się obronić? Jak jedziesz przez Polskę to zatrzymujesz
    się przynajmniej raz by zjeść posiłek. Wynika to z normalnego rozkładu
    posiłków u człowieka, co 6h. I spędzasz na tym przynajmniej pół godziny
    przez które elektryk ładuje Ci się nawet do 80%. Gadasz o niczym. Twizy
    nie ma szybkiego ładowania bo nie jest do jazdy wymagających takiego
    ładowania, potrwałoby 3 dni. Mogę se co najwyżej odpowiedzieć na takie
    wyzwanie, ale normalnie kupuje się samochód nadający się do założonego
    celu czyli np. dużego elektryka z tym szybkim ładowaniem.

    > I znów, ja nie mam problemu z tym, że innym pasuje stać na stacji i
    > czekać, aż im się BEV naładuje. Niech stoją, ich wybór. Ja nie chcę.

    No to musisz sobie skierować rurę do kabiny by ponosić słuszne
    konsekwencje swojego wyboru.