  • Data: 2024-05-08 15:42:18
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Może. Mam okna, mam klimę, wystarczy.

    Wystarczy żeby pleść bzdury.

    > Jest. Potrzebna jest tylko czapka :)

    > A może nie? Może "nie marudź pan bo na pana miejsce mam 10 innych"? A może
    > "a nie, bo pana prąd pyerdyknie, i my odpowiemy"? Nie wiesz, co siedzi w
    > głowie szefa parkingu. Ja też nie wiem. Ale jakby chcieli zrobić słupki,
    > to by pewnie zrobili i promowali się jako parking przyjazny BEV.

    Po co mają robić słupki jak nie mają klientów na nie?

    > Jaki dzisiejszy gościu?

    Jakiś, co jechał swoim smrodem przede mną zostawiając za sobą chmurę dymu.

    > Bo swój mogę dostosować pod siebie tak jak mam na to ochotę.

    Wymieniaj co dostosowałeś.

    > Ty jesteś z tych "nie będziesz miał niczego i będziesz szczęśliwy"?

    A Ty z tych co wszystko dostosowują?

    Masz normalne środki transportu. Jakiś wybór. Żadnego SAMa nie będziesz
    składał, więc nic nie wynika z posiadania na własność samochodu. Gdyby
    chociaż ten samochód był jakiś nietypowy, Tigra, Twizy, Wind albo RS. A
    to zwykły dupowóz raczej. Prawda?

    > Maskę sobie kup.

    Nie widzę powodu by chodzić w masce z twojego powodu.

    > Albo zrób coś, żeby opłacało mi się przejście na BEV. Nie
    > zakazami i kolejnymi kagańcami, tylko ulepszając BEV.

    Musisz mieć zakaz i kagańce byś mi nie smrodził.

    > Jak nie zapomnę to włączę. Choć nie wiem, co miałoby to udowodnić.

    Że wiesz lepiej.

    > No tak. Ja jeżdżę wygodnym dla siebie samochodem, a ty narzekasz.

    Ja? Na twój smród mogę narzekać bo mnie dotyka. Nie będę żadnej maski
    nosił, sobie wprowadź rurę wydechową do kabiny.

    > To jest chyba najlepsze, co można w tej sytuacji zrobić :)

    No właśnie, bez twojej maski i innych takich zabawek :-)