  • Data: 2024-05-08 13:31:52
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    In pl.misc.elektronika io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Ładowarkę przy sklepie widział? Pokazać ładowarkę przy zakładzie pracy?

    No. Jak akurat w tym momencie idę do sklepu albo do pracy. A jak jestem na
    trasie? Chcę się dostać od punktu A do punktu B możliwie najszybciej.

    > A na stację benzynową pojedziesz kiedy nie wymaga?

    Pojadę raz na 500 km, po drodze, spędzając tam dosłownie kilka minut.

    No jak byś nie próbował, nie da się tego obronić. Musiałbyś zamiast
    tankowania zrobić podmiankę akumulatorów, żeby można było to porównać. Co
    rodziłoby dziesiątki innych problemów, o których nawet nie chce mi się
    rozwodzić.

    I znów, ja nie mam problemu z tym, że innym pasuje stać na stacji i
    czekać, aż im się BEV naładuje. Niech stoją, ich wybór. Ja nie chcę.

    --
    Siedzą dwie małpy na palmie i jedna je banana. Druga pyta się:
    - Co robisz?