  • Data: 2018-08-03 12:09:16
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, August 3, 2018 at 12:00:22 PM UTC+2, Budzik wrote:

    > To co? Jedziesz jednym ciągiem 800km?

    ~800 to wychodzi przy zwyklej, codziennej jezdzie, czyli zaleznie od pory roku
    tydzien - miesiac

    ale juz wyjazd na narty typu Krk - Tyrol ~ 1000km to jednym ciurem, wyjazd ~22, rano
    pod wyciagiem ;)
    + oczywiscie szybki postoj na kupno winiet i ze 2x WC...

    > Nie zrozum mnie zle, ja na swoim baku prawie 1800 przejade ale gdybym
    > mogł jezdzic o polowe taniej to moge sie poswiecic i tankowac co 300-
    > 400km.

    kiedys (benzyna wolnossca) liczylem i tak dobrze to jednak nie wychodzilo...
    pewnie przy duzych przebiegach jest lepiej, ale mi wychodzil przebieg sredni 16 tys /
    rok...