  • Data: 2018-08-05 12:46:47
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, August 3, 2018 at 7:00:41 PM UTC+2, Budzik wrote:

    > Fajne wakacje ;-P

    Zawsze szkoda mi urlopu na takie dojazdy, jak biore 3-5 dni w zimie to robie tak,
    zeby noca po pracy przejechac, na drugi dzien juz jezdzic na nartach, ostatni dzien
    narty do konca (~17) i do Krk, czyli przyjazd 2-3 w nocy i... do pracy
    Zarwanie jednej nocy jakos mi nie przeszkadza, zazwyczaj jest jeszcze zmiennik

    > Hmm... Chyba nie rozumiem... Co ma przebieg roczny do zasiegu na jednym
    > tankowaniu?

    To juz dotyczylo sensownosci przejscia na LPG - parenascie lat temu liczylem dla
    wolnossacej astry 1.6 16V i wyszlo mi, ze w moim przypadku to tak sobie...