  • Data: 2018-08-05 18:59:58
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Zawsze szkoda mi urlopu na takie dojazdy, jak biore 3-5 dni w zimie
    > to robie tak, zeby noca po pracy przejechac, na drugi dzien juz
    > jezdzic na nartach, ostatni dzien narty do konca (~17) i do Krk,
    > czyli przyjazd 2-3 w nocy i... do pracy Zarwanie jednej nocy jakos
    > mi nie przeszkadza, zazwyczaj jest jeszcze zmiennik

    Gdzies tam kiedys wyrasta sie z takiego wariactwa i umeczania:)

    > To juz dotyczylo sensownosci przejscia na LPG - parenascie lat temu
    > liczylem dla wolnossacej astry 1.6 16V i wyszlo mi, ze w moim
    > przypadku to tak sobie...

    Rozumiem.
    U mnie 100 km to 8l beny albo 10 gazu. Srednio.
    Czyli na kazde 100 km mam 44zł vs 20zł - 24zł oszczednosci.
    Przy 1000km to jest 240zł.
    Przy 10.000 2.400 czyli instalacja sie zwraca.
    To nei wiem jak moze sie nie opłacac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac