  • Data: 2013-09-30 16:33:51
    Temat: Re: Dla tych, ktorzy chca malo pikseli, a duzo dynamiki...
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-30 11:23, Janko Muzykant pisze:

    > Mdło i płasko, bo właśnie na tym polega rejestracja dużej dynamiki.
    > Tylko na to można teraz wrzucić ''krzywą wyładniającą'', na ogryziony
    > materiał z cieni/świateł nie za bardzo.

    O to mi właśnie chodzi. Do wydruku na papierze trzeba by albo
    skompresować zakres tonalny, i wtedy będzie mdło i płasko, albo odciąć
    cienie lub/i światła, ale wtedy po co takie "sophistic" urządzenie, albo
    "wrzucić krzywą wyładniającą", a tu ocieramy się o "HDR hole".
    Masz spore pojęcie o fotografii, więc w "the moment it clicks" wiesz,
    jak "ogryźć materiał z cieni/świateł".
    Jest jeszcze jeden problem": ile bitów daje ta zabawka? Czy po wycięciu
    interesującego nas zakresu tonalnego nie wyjdzie "piękna" izohelia?

    Pozdrawiam,
    Paweł