  • Data: 2013-09-30 19:29:00
    Temat: Re: Dla tych, ktorzy chca malo pikseli, a duzo dynamiki...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Sep 2013, Janko Muzykant wrote:

    > Tam się nie rusza :)

    A, to prawda.
    No to jeszcze dwie rewolucje, nie ma tak dobrze.
    Jedna prostsza, druga trudniejsza.

    Pierwsza - podwójna kamera ze sprzężonymi migawkami.
    Stereo. W zasadzie powinni w tej cenie dawać "w standardzie".

    Druga - jeszcze nie wiem jak.
    Hologram 60 fps chwilowo jest trudno technologicznie zrobić.
    3D znaczy :P

    A tak zupełnie na boku, to w bonusie (ale już nie tak rewolucyjnie,
    bo osiągalne jest, więc tylko kwestią czasu jest pojawienie
    się "odpowiednika Casio" czy innego Fuji 1kfps) poproszę "więcej fps".
    I teoretycy od rozmazywania obrazu mogą sobie śmiało wciskać
    dalej kit o "prawidłowej ekspozycji" video (znaczy że niby jak
    naświetlać klatkę przez prawie cały 1/fps to rozmycie wygląda
    "jak naturalne"), bo ja zarówno w rzeczywistości jak i w
    "przefpsowanym" filmie owady widzę, a na "fachowo rozmytym"
    czymś - nie, i naturalnie to nie wygląda.
    Kolejna wada wzroku do kolekcji ;>

    pzdr, Gotfryd