  • Data: 2013-09-29 23:29:16
    Temat: Re: Dla tych, ktorzy chca malo pikseli, a duzo dynamiki...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-29 07:10, Mariusz [mr.] pisze:
    > I od razu pytanie drugie, znacznie ważniejsze - czy to jest
    > fizycznie matryca 3,2 MPix czy raczej producent na poziomie software'u
    > zablokował dostęp i już na etapie przedrawowym soft zlewa np. każde 4
    > bądź 9 (bądź ilekolwiek) sąsiednich pikseli w jeden "duży" piksel?
    > Bo oczywiście takimi sztuczkami dynamiki się nie podbije (ani
    > tonalności - przy tym samym rozmiarze), a Hi-ISO też by leżało po
    > staremu, cudów nie ma.

    Nie wiem, nie interesuje mnie to już - czy to dużo małych, czy mało
    dużych. Ważne, że jest te 13EV i można z tego korzystać.

    > Naświetlone i obrobione na obrazek "chmurki w letni dzień", ale
    > jeśli było to zdjęcie nocne, to padam na kolana... :)

    Widzisz gdzieś przepalenie na niebie? Na kilkadziesiąt tysięcy zdjęć,
    które w życiu zrobiłem, nie zdarzyło mi się dotąd takie, w którym
    zdjąłbym jednoczenie chmury podświetlone słońcem w sposób jak na zdjęciu
    i czytelne cienie, jakie widać pod drzewami. To jest rewolucja, ostatnia
    już, a podwójna, bo to się rusza.

    --
    pozdrawia Adam
    /coś śmiesznego? - otóż każdy myśli, że jego sytuacja jest akurat wyjątkowa/