  • Data: 2011-02-16 16:59:03
    Temat: Re: Dla odmiany klasa econo:
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Dec 2010 14:04:13 +0100, WiesłaW napisał(a):

    > Według mnie, najodpowiedniejszą (przynajmniej ze specyfikacji) płytą
    > będzie ten Gigabyte, który podałeś - GA-MA78LMT-US2H. Spełnia wszystkie
    > wymagania, które wymieniłeś. Posiada przyzwoitą grafikę i pełny Hyper
    > Transport. Jest po prostu na w miarę nowym chipsecie. Do tego całkiem
    > przyzwoicie wyposażona.

    No i zakupiłem sprzęta. Płyta ma wyjście optyczne ale jedno gniazdo PS2.
    Musiałem se myszkę dokupić i dali mi na PS 2 przez pomyłkę, mi się nie
    chciało sprawdzać i się musiałem wracać.
    Ni ma flugshafena na mostku, myślę, żeby jakiś wiatrak tam zamontować.
    Czy podejdzie taki stary od procka Pentium czy specjalny trzeba kupić? A
    może taki duży na dziurze w obudowie, co jest?
    Co się naciąłem plastików, co spięli kable, żeby wsadzić nagrywarkę to
    moje. Nie powiedziałem, żeby nie spinali ale na przyszłość będę wiedział.
    Samsunga dysk se kupiłem i na starcie wydaje taki kwik ale potem cichy
    jest. PCLINUXOS na tym działa ale nie ma konfiguracji sensorów i nie mam
    zaufania do tego, co pokazuje. W tym momencie temperatura procka 46
    stopni, jak włączę pocztę na Onecie w Firefoxie idzie 10 stopni do góry.

    Musze iść i se jakąś tanią gierkę kupić w merkecie.

    Jest to sprzeczne z filozofia +1.