  • 41. Data: 2011-12-15 17:13:36
    Temat: Re: Dla fana marki
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/12/2011 15:03, to wrote:
    > begin DoQ

    > BX je robi z palcem tam gdzie troll Artur trzyma węża ogrodowego. Marna
    > teutońska podróba!

    Ale tylko na śniegu!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 42. Data: 2011-12-15 18:36:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Ale tylko na śniegu!

    Na śniegu objeżdża je dookoła dwa razy!

  • 43. Data: 2011-12-15 18:40:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-12-2011 17:03, kamil pisze:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Coup%C3%A9_(B2)
    > Nie dziękuj.

    A za co mam dziękować? Wygląda dokładnie tak jak opisałem.

    --
    Paweł

  • 44. Data: 2011-12-15 19:46:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-15 11:43:28 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > A to przepraszam, pozostańmy przy ekspertach z forum elektroda. :D

    Czyli nadal nie wiemy.
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2011-12-16 11:39:36
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Bydlę pisze:

    > Tak, jeśli się myli - jak Czyż - zabytki z podobaniem mu się.

    Dla fana marki ok, dla zbieracza pojazdów demoludowych ok.
    Ale tak jak ktoś napisał, sprawdź wartość tego samochodu teraz w relacji
    do jego wartości w chwili zakupu. Jeśli ktoś nim nie jeździł bo był
    kolekcjonerem to dupa z niego, bo policz ile stracił przy sprzedaży.
    Sprzedał za tyle ile kupił po 20 latach. Nawet na najtańszym RORe
    zarobiłby więcej.

    Ile jest wież Eifela?
    Ile powstało Skody Favorit? 783 167 egzemplarzy.

    Nie porównuj do forda T, czy choćby garbusa, pomimo tego że powstało ich
    więcej. Jeden i drugi był przełomowy z racji sposobu produkcji i historii
    powstania. Garbus po 20latach od powstania był samochodem kultowym,
    Favorit zawsze był pojazdem nijakim.

    --
    Piotr Czyż

  • 46. Data: 2011-12-16 12:01:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Piotr Czyż

    > Garbus po 20latach od powstania był samochodem
    > kultowym, Favorit zawsze był pojazdem nijakim.

    Zawsze mnie ciekawiło dlaczego, przecież to jest brzydkie, małe, głośne i
    mułowate.

  • 47. Data: 2011-12-16 20:52:31
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-15 17:03, kamil pisze:

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Coup%C3%A9_(B2)
    >

    > Nie dziękuj.

    Dokładniej, to ten tu ;)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Sport_Quattro#Spor

  • 48. Data: 2011-12-17 00:38:40
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w > Nigdy co
    prawda nie miałem takiego auta, ale miałem okazję prodzdzić

    > 300TD na trasie Ostrów - Monachium - czysta przyjemność. Wtedy
    > zrozumiałem slogan " bez gwiazdy nie ma jazdy"

    Kombi 300D jest fajne. Miał automat? Mercedes bez automatu to nie Mercedes -
    tak mówił znajomy jak kupowałem pierwszego dziadka z manualną a później już
    tylko automaty. Prawdę mówił.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 49. Data: 2011-12-17 10:46:08
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-12-15 12:44, Artur Maśląg pisze:

    > Ja tak, tylko nie pamiętam czy nadwozia było ocynkowane,
    > a wręcz mam spore wątpliwości.

    były cynkowane, tylko niestety nie 100% powierzchni blach.
    Dokładniej mówiąc to nawet jeszcze są ;-) - w124 250D (kombi) z klimą i
    częściowo cynkowanym nadwoziem widzę właśnie z okna, a kluczyki od niego
    leżą w mojej szufladzie ;-P

    --
    Pozdr.
    Michał