eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone! › Re: [Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!
  • Data: 2013-07-08 22:30:39
    Temat: Re: [Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2013 22:21, Tomasz Pyra pisze:
    > Pytanie jest dość proste - jakie parametry i w jaki sposób modyfikuje ten
    > box?

    Ciśnienie wtrysku tylko i to delikatnie (w granicach dopuszczonych przez
    producenta). stąd tylko wzrost mocy o 6,8% (jak widać bez szaleństw).

    > Mógłbyś też pokazać wyniki pomiarów temperatury spalin, lambdy i ciśnienia
    > w kolektorze dolotowym? Masz je na pewno, bo nie wierzę żebyś pozwolił
    > grzebać w silniku komuś kto nie wykonał tych podstawowych pomiarów przy
    > każdej modyfikacji silnika.

    Leżą na komputerze w warsztacie, nie zgrywałem, ale przy okazji zgram,
    bo było mierzone.

    > Bo tak po prawdzie to w takim Hyundaiu siedzą całkiem kumaci goście,
    > których dział marketingu by ozłocił gdyby udało im się zbić zużycie paliwa
    > o 10% (pomińmy wzrost mocy). Więc tu się warto dobrze zastanowić czy to
    > takie aby na pewno bez konsekwencji.

    I zrobili silnik, który łapie laga co jakiś czas i nie potrafią tego
    usunąć. Ta tęgie głowy :P Box zrobiony po prawdzie po to, aby tego laga
    nie łapał w zakresie od 2 tys. w górę. I póki co nie łapie.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza