eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!Re: [Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!
  • Data: 2013-07-08 22:01:48
    Temat: Re: [Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    O wpływie boxa się nie wypowiem, ale co do tankowań to mi różnie wchodzi
    mimo ze tez tankuje na tej samej stacji. Na 140km bym nie zmierzył żadnego
    zuzycia paliwa. Tankuję zwykle 63litry i wychodzi mi tak że jak na jednym
    tankowaniu spali mi mniej niż pokazuje komputer to na drugim wyjdzie że
    spali więcej niż pokazuje. Ja to tłumacze tym ze raz w zbiorniku mam 70
    litrów a innym razem 68l mimo za kazdym razem full.

    zatem niedokładność pomiaru jest u mnie znaczna. gdybym robił test na 100km
    to mogłoby wyjść że pali mi 4l lub 6l, jadąc w ten sam sposób więc nie
    wyviągnałbym z tego wniosku