  • Data: 2011-10-14 12:28:12
    Temat: Re: Dennis Ritchie nie ?yje
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 13, 10:19 pm, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Owszem. Ale wkurza mnie medialna wrzawa sugerujaca ze "bez Jobsa do
    > dzis mielibysmy zielony ekran". Jobs bowiem wymyslil komputer
    > personalny, wymyslil mp3 i wymyslil tablet. No i oczywiscie, wymyslil
    > telefon. Oraz byl Najwiekszym Managerem Wszech Czasow. A jakim
    > managerem byl - wystarczy poczytac o historii firmy Apple.

    Był managerem, który w cztery lata przeprowadził firmę z garażu na
    giełdę, i który w 14 lat przeprowadził firmę ze skraju bankructwa do
    bycia najbarziej wartościową w branży komputerowej, zwiększając w tym
    czasie jej kapitalizację o prawie 9 tysięcy procent. To są najbardziej
    chwalebne osiągnięcia jakie są możliwe w kapitaliźmie.