  • Data: 2011-10-14 13:48:45
    Temat: Re: Dennis Ritchie nie ?yje
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Oct 2011 05:28:12 -0700 (PDT), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Był managerem, który w cztery lata przeprowadził firmę z garażu na
    >giełdę, i który w 14 lat przeprowadził firmę ze skraju bankructwa do
    >bycia najbarziej wartościową w branży komputerowej, zwiększając w tym
    >czasie jej kapitalizację o prawie 9 tysięcy procent. To są najbardziej
    >chwalebne osiągnięcia jakie są możliwe w kapitaliźmie.

    Tak jeszcze zupelnie na marginesie, to managerem ktory "przeprowadzil
    firme z garazu na gielde" byl neijaki Markkula, a prawdziwym geniuszem
    Apple bym niejaki Wozniak. Jobs byl w firmie chlopcem na posylki.
    Prawdziwe problemy zaczely sie wyedy gdy Markkula zrezygnowal. Bo nie
    mogl wytrzymac zJobsem.

    Oczywiscie, teraz sie bedzie dorabiac ideologie mowiaca co innego. Ale
    jest sporo rzetelnych zrodel. Za czytanie ksiaki pod typulem "iCon"
    mozan bylo wyleciec zApple a milisekunde. Polecam wszytskim.

    Nowa biografia Jobsa zostanie wydana z przyszlym miesiacu. Autor
    (Iverson)znany jest jako bardzorzetelny. Zobaczymy

    A.L.