    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dennis Ritchie nie ?yje
    Date: Fri, 14 Oct 2011 05:29:40 +0000 (UTC)

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):

    > Owszem. Ale wkurza mnie medialna wrzawa sugerujaca ze "bez Jobsa do
    > dzis mielibysmy zielony ekran". Jobs bowiem wymyslil komputer
    > personalny, wymyslil mp3 i wymyslil tablet. No i oczywiscie, wymyslil
    > telefon. Oraz byl Najwiekszym Managerem Wszech Czasow. A jakim
    > managerem byl - wystarczy poczytac o historii firmy Apple.
    >
    > Natomiast, zgadzam sie, nieprawda jest ze gdyby okreslonych ludzi nie
    > bylo, to by czegos tam nie bylo. Byloby, tylko nie wiadomo kiedy i
    > jak. Ci ludzie jednak byli i nalezy im oddac szacunek. Szkoda tylko ze
    > gawiedz widzi tylko co sie blyszczy.

> [...]

    ja sie z tym nie zgadzam, jesli tak to czemu poprawionego c
    (czegos w rodzaju c2) NIE MA od 30 lat ? nie ma bo nie znalazl
    sie nikt kto to wymyslil wiec nie ma, a jak by wymyslil to by
    bylo;
    gdyby nie bylo c to by go nie bylo (i wszystko byloby moze
    ze 20 lat do tylu) i bylaby jakas inna rzecz
    prawdopodobnie kaszana bazowana na czyms innym (jakichs
    starych jezykach albo jedynie fragmentarycznych konceptach
    uzywanych w c)
    (podejrzewam ze poszloby to wszytko w kierunku skladni
    basica - ale jakby bylo tez oo to bylby toprzymulony basic)
    w druga strone dziala to moim zdaniem z 'oo' - gdyby
    tego cholerstwa nie bylo bylaby to dla odmiany wielka
    korzysc;