  • Data: 2010-04-12 12:09:46
    Temat: Re: Dell U2410 czy coś innego? (znowu pytanie o monitor)
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-12 12:48, Tom01 pisze:

    > Zatem pytanie bedzie brzmiało: Wiertarki nie kupię, ale czy za te
    > pieniądze będzie dobra metalowa łyżka?
    > W myślach pozostaje: Wiem że plastikową i tak nie wydłubię dziury w
    > ścianie ale może metalową...?

    porownywanie wiertarki z łyżką jest głupie.
    Lepszy monitor od słabszego będzie mial troche gorsze odwzorowanie
    kolorów, byc moze mniejszy zakres regulacji - tylko tyle i aż tyle.
    Jesli jest to monitor dla profesjonalnego fotografa, być może ma to
    znaczenie. Jeśli jest to monitor dla zboczeńca-amatora z sokolim okiem i
    kupa kasy na stosiku - byc może też. Jeśli ma to być monitor dla
    przecietnego zjadacza chleba, ktory niejako przy okazji obrabia swoje
    fotki - niekoniecznie. Osobom mniej wymagajacym polecam kupno jakiegos
    starszego uzywanego monitora z wyzszej (owczesnie) polki i
    przetestowanie na wlasnej skorze jak duze znaczenie ma dla niego
    monitor, zanim wywali 4 tys zl...
    Z tego co widze, glownym zadaniem ma byc edycja w Visual Studio, a fotki
    niejako "przy okazji". Moze lepiej poznajmy odpowiedz na pytanie - ile
    czasu autor watku spedza na programowaniu, a ile na edycji swoich zdjec...?
    Marx