  • Data: 2010-04-13 09:27:12
    Temat: Re: Dell U2410 czy coś innego? (znowu pytanie o monitor)
    Od: "mulczas" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hpv2n8$12r$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Z tego co widze, glownym zadaniem ma byc edycja w Visual Studio, a fotki
    > niejako "przy okazji". Moze lepiej poznajmy odpowiedz na pytanie - ile
    > czasu autor watku spedza na programowaniu, a ile na edycji swoich
    > zdjec...?

    Moja aktywność przed komputerem to głównie czytanie Internetu, pdf'ow,
    pakiet Office i czasem "inne programy" * plus fotografia (ACR i PS,
    PTGui) - jak tu ktoś ładnie napisał "typowy zjadacz chleba, co obrabia
    swoje fotki", ja dodałbym "gnioty" :)
    Co więcej a co mniej - to zależy od natłoku zajęć na uczelni - czasem
    więcej czytam/piszę/pracuję, w wolnym czasie, którego na szczęście coraz
    więcej - zdjęcia.

    *) Visual Studio podałem tu niejako dla przykładu, że zastosowania w sumie
    różnorodne (nie tylko foto) - to nie jest moja wiodąca forma aktywności
    przed komputerem, a ostatnio jakby "niepraktykowana" ze wzgledu na tok
    studiów. Na podobnej zasadzie czasem używam 3ds max'a czy innych -
    różnych - aplikacji, np. używałem NetBeans przez jakiś czas, ostatnio
    Xilinx ISE, ale to wszystko epizody, więc IMO nie warto takich rzeczy mocno
    rozpatrywać kupując monitor, w sensie postawić sobie wymagań, że np.
    koniecznie MUSI być 1920x1200, bo tak jest wygodniej raz na jakiś czas coś
    pokodować.