  • Data: 2010-04-12 12:20:41
    Temat: Re: Dell U2410 czy coś innego? (znowu pytanie o monitor)
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    Marx pisze:
    > Z tego co widze, glownym zadaniem ma byc edycja w Visual Studio, a fotki
    > niejako "przy okazji". Moze lepiej poznajmy odpowiedz na pytanie - ile
    > czasu autor watku spedza na programowaniu, a ile na edycji swoich zdjec...?

    U2410 jest na tyle specyficzny że jest uciążliwy w normalnym
    wykorzystaniu, szczególnie domowym, wieczorem. Po prostu nie został do
    takich celów stworzony i na siłę wpasowywanie argumentu "najlepszy w
    klasie do 2 tys zł" jest zwyczajnym niezrozumieniem tematu. Oczywiście
    jest znacznie lepszy od marketowych TN, ale nie znaczy że lepiej się
    nadaje do przemiotowych zastosowań. Proponowałem dobre wyjście. NIE DA
    SIĘ kupić rozsądnego monitora do tych celów w rozmiarze 24". Da sie za
    to 22" i tak trzeba zrobić. Zamiana nie nadającego się 24" na inny nie
    nadający się 24", nie jest rozwiązaniem.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!