  • Data: 2010-04-12 12:09:31
    Temat: Re: Dell U2410 czy coś innego? (znowu pytanie o monitor)
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-12 12:48, Tom01 pisze:

    > Zatem pytanie bedzie brzmiało: Wiertarki nie kupię, ale czy za te
    > pieniądze będzie dobra metalowa łyżka?
    > W myślach pozostaje: Wiem że plastikową i tak nie wydłubię dziury w
    > ścianie ale może metalową...?

    To tak jak z samochodami, każdy wie, że nie da się kupić niczego
    zasługującego na nazwę samochód poniżej 150tys. To skąd się biorą ci
    leszcze kupujące nie tylko taniochę dla plebsu ale nawet francuskie,
    włoskie (!!!) albo co gorsza *UŻYWANE* auta. Gdyby ci ludzie pomyśleli
    trochę to liczba wypadków spadła by na pysk a i większość korków by
    zniknęła.

    Twoje argumenty o wadach tego monitora z początku ten dyskusji wydają
    się rzeczowe ale sugerowanie, że tylko topowe modele EIZO i NEC pozwolą
    zająć się amatorską obróbką fotografi to już lekki snobizm :)

    Sebastian