  • 41. Data: 2014-06-05 08:11:59
    Temat: Re: Day after day...
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 04 Jun 2014 13:06:43 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Powinna tych ORMOwców z zamiłowania podać do sądu za napaść. i
    >molestowanie...

    I usiłowanie gwałtu. Co jeszcze wymyślisz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2014-06-05 08:12:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 03 Jun 2014 13:20:20 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Widziałem wystarczająco wielu naprawdę pijanych kierowców w akcji, żeby
    >mieć w tym temacie wyrobione zdanie.

    Aha, czyli filmu nie widziałeś.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2014-06-05 21:11:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jun 2014, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Do czego ?

    Prawie do wszystkiego.
    Wszędzie tam, gdzie kara wygląda tak: "mandat, mandat, mandat,
    mandat, miesiąc aresztu", uważam konstrukcję karania za nieporozumienie.

    > By jakiś niedzielny kierowca co tydzień mógł jechać do kościoła
    > nabombiony ? To jest tak samo względne jak według pensji

    Nie jest, bo prawo zna pojęcie "recedywa".

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2014-06-05 21:29:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Jun 2014, jerzu wrote:

    > I usiłowanie gwałtu. Co jeszcze wymyślisz?

    W sumie, to akurat się nie przyglądałem dyskusji, i dziwi mnie, że
    został zupełnie pominięty efekt uboczny namawiania do stosowania
    "zatrzymania obywatelskiego".

    Przekraczający prędkość o 10 km/h też łamie prawo.
    KWwSoW:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,239,7023
    4,20140430,art-45-47-zatrzymanie.html
    +++
    Art. 45.
    [...]
    § 2. Art. 243 Kodeksu postępowania karnego stosuje się odpowiednio.
    ---
    (link do pozostałych kodeksów jest na stronie z linka)

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2014-06-08 08:57:21
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > ---
    > (link do pozostałych kodeksów jest na stronie z linka)

    Jeżeli uważasz że owo prawo opiera się na sprawiedliwości to proszę baw
    się w "dobrego" obywatela szykanuj ludzi którzy nie zrobili nikomu nic
    złego. Ale nie próbuj wykazywać publicznie że jakąś dobrą robotę
    wykonujesz.

  • 46. Data: 2014-06-08 08:57:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-05 08:12, jerzu pisze:

    > Aha, czyli filmu nie widziałeś.

    Nie. Jedyne czemu tak naprawdę daję wiarę to jest to co widzę bądź
    słyszę osobiście.

  • 47. Data: 2014-06-08 09:00:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-05 08:11, jerzu pisze:

    > I usiłowanie gwałtu. Co jeszcze wymyślisz?

    Nic na tym nie traci. A dla tych miłośników donosicielstwa może
    dodatkowy wyrok, zadośćuczyniający za szkody moralne będzie jeszcze
    lepszą nauczką że nie warto być swiętym bardziej od Papieża..

  • 48. Data: 2014-06-08 11:46:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 08 Jun 2014 08:57:51 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Nie.

    Tak myślałem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 49. Data: 2014-06-09 16:52:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Jun 2014, Trybun wrote:

> [...]

    [...]
    > Jeżeli uważasz że owo prawo opiera się na sprawiedliwości to proszę baw się
    > w "dobrego" obywatela szykanuj ludzi którzy nie zrobili nikomu nic złego.

    Jak to niektórzy mawiają, ironia komuś po głowie przeszła.

    > Ale nie próbuj wykazywać publicznie że jakąś dobrą robotę wykonujesz.

    Umiejętność czytania trudna jest, wiem, ale spróbuj jeszcze raz.

    pzdr, Gotfryd