  • 21. Data: 2014-06-02 12:21:36
    Temat: Re: Day after day...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    On Sun, 1 Jun 2014, masti wrote:

    > Ale alkoholizowanie się nie jest zabronione.
    > Alkohol nie jest więc narzędziem przestępstwa.
    > Jest jedynie "narzędziem wprowadzenia w stan umożliwiający
    > pierwszeństwo"
    > Przestępstwo następuje w momencie usiłowania kierowania pojazdem w
    > tym
    >stanie, narzędziem jest więc pojazd.

    Hm, a jesli ktos najpierw ruszyl, i w czasie prowadzenia sobie popija
    ?
    Wtedy nalezy mu zabrac te butelke/puszke ?

    J.

  • 22. Data: 2014-06-02 15:11:27
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-01 14:16, Pszemol pisze:
    > "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    zymali-pijana-za-kolkiem-na-drugi-dzien-samo-wideo

    > Smutne.

    Tragiczne... Na polskich drogach na skutek złego prawa drogowego i
    różnych zaniechań władz, ginie kilka tysięcy ludzi rocznie,
    kilkadziesiąt zostaje rannych.. W promilach można liczyć ofiary
    spowodowane przez pijanych kierowców, ale co to przeszkadza niektórym
    ogłupionym przez propagandę wręcz linczować bogu ducha winnych ludzi -
    kierowców ze słabością do kieliszka... Wręcz jestem zaszokowany jak
    (podobno) dorosłymi ludzkimi można manipulować. Pokazać że czarne to
    wcale nie czarne ale białe, a oni nie dość że uwierzą, to jeszcze gotowi
    bronić takich idiotycznych tez..

  • 23. Data: 2014-06-02 15:24:17
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-06-02 15:11, Trybun pisze:

> [...]
    > spowodowane przez pijanych kierowców, ale co to przeszkadza niektórym
    > ogłupionym przez propagandę wręcz linczować bogu ducha winnych ludzi -

    2 promile to nie jest słabość do kieliszka - to zwykłe pijaństwo.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 24. Data: 2014-06-02 19:01:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 02 Jun 2014 15:11:27 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >kierowców ze słabością do kieliszka

    I po jednym kieliszku jeździ się od prawa do lewa? Ta Pani nie wypiła
    jednego kieliszka, raczej była spora seria takowych. A dzień później
    poprawiła. Uważasz to za "lincz"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2014-06-02 19:50:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-02 15:24, Grejon pisze:

    > 2 promile to nie jest słabość do kieliszka - to zwykłe pijaństwo.

    I jej osobista sprawa.

  • 26. Data: 2014-06-02 19:50:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-02 19:01, jerzu pisze:

    > I po jednym kieliszku jeździ się od prawa do lewa? Ta Pani nie wypiła
    > jednego kieliszka, raczej była spora seria takowych. A dzień później
    > poprawiła. Uważasz to za "lincz"?

    Bzdura zaczerpnięta głupawych komedyjek made in Hollywood z tym
    jeżdżeniem wężykiem przez kierowców po kieliszku.
    Choćby i beczkę wypiła ale nikomu nie zrobiła żadnej krzywdy, a więc
    uczciwie przyznaj że nie ma powodów aby jej osobę w jakikolwiek sposób
    poddawać szykanom,.

  • 27. Data: 2014-06-02 19:53:28
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-06-02 19:50, Trybun pisze:

    > I jej osobista sprawa.

    Właśnie - więc niech swoje osobiste sprawy zostawi w domu.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 28. Data: 2014-06-02 19:59:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 02 Jun 2014 19:50:46 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Bzdura zaczerpnięta głupawych komedyjek made in Hollywood z tym
    >jeżdżeniem wężykiem przez kierowców po kieliszku.

    Oglądałeś film z pierwszego postu?

    >Choćby i beczkę wypiła ale nikomu nie zrobiła żadnej krzywdy, a więc
    >uczciwie przyznaj że nie ma powodów aby jej osobę w jakikolwiek sposób
    >poddawać szykanom,.

    Nie zrobiła, bo przy pierwszej nadarzającej się okazji nie pozwolono
    jej jechać dalej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2014-06-02 19:59:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 02 Jun 2014 19:50:10 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >I jej osobista sprawa.

    Dopóki nie wyjeżdża na publiczne drogi.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2014-06-02 20:03:02
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-02 19:53, Grejon pisze:

    > Właśnie - więc niech swoje osobiste sprawy zostawi w domu.

    Nie Tobie o tym decydować. Pomyśl jakby tobie ktoś zabraniał wsiadać do
    auta bo jako zmotoryzowany stanowisz autentycznie poważne zagrożenie dla
    zdrowia i życia innych, znacznie poważniejsze niż ta ochlapuska? Co byś
    powiedział? Że nie mają prawa Ci zabraniać? Przecież wy abstynenci za
    kierownicą wiedziecie prym w powodowaniu wypadków w Polsce. Elimiuujecie
    ich tylu że dopiero spora wojna byłaby wam w stanie dorównać ew tym
    procederze.