  • Data: 2021-08-09 20:52:33
    Temat: Re: Dawno dawno temu ...
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2021 o 08:50, K pisze:

    > czyli teledyski ale bez wideo.

    niby tak - czyli wideo mi nie potrzebne, ale nie muzyka a rozmowy - i na
    youtube, bo tam jest najwięcej tematów które mnie interesują, niestety
    na innych platformach tego nie znajdę. Muzyki słucham rzadko.

    > nie pamietam, dalem to bratu.

    Warto sprawdzić (albo i nie, jak Ci to nie potrzebne). Ja jestem
    serwisantem - pracuję czasem kilka minut, czasem kilka godzin; kabelek
    musiałbym wpinać 20x dziennie i z wolnym ładowaniem bezprzewodowym
    czasem musiałem go wpiąć.
    Fakt faktem, że nie każda podstawka, nie każdy kabelek i nie każda
    ładowarka dawała szybkie ładowanie. Znalazłem wreszcie jeden zestaw
    który działa i go używam

    Lukasz