    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: David West: OOP is Dead
    Date: Wed, 19 Feb 2014 13:20:36 -0600

    On Wed, 19 Feb 2014 09:26:38 -0800 (PST), g...@g...com
    wrote:

    >Zostalem zapytany, wiec udzielilem odpowiedzi.
    >Jezeli z czyms sie Pan nie zgadza, to prosze powiedziec,
    >z czym konkretnie, a moze wowczas uda sie nam jakos dojsc
    >do porozumienia. Niestety nie jestem tak genialny jak Pan
    >i nie mam bezposredniego wgladu w istote rzeczy, w zwiazku
    >z czym musze sie w swoim poznaniu poslugiwac takimi (zapewne
    >Panu obcymi, z tego przynajmniej, co zdazylem zauwazyc)
    >ulomnymi technikami, jak rozumowanie czy argumentacja.

    rzeczywiscie, powstrzymam sie od komentowania. Zzajeloby mi zbyt duzo
    czasu ktorego nei mam.

    Proponuje wyjsc poza SICP i poczytac wiecej. N poczatek Clemensa
    Szyperskiego, na przykald

    http://research.microsoft.com/en-us/um/people/cszype
    rs/pub/ecoop92.pdf

    czy tez jego ksiazke na temat komponentyzacji i obiektow.

    SICP jest dsyc zlezala i trudnia ja dzis traktwoac jako solidne
    zrodlo. Zreszta, fragmenty ktore Pan cytowal niespecjalnie maja sie do
    tego co Pan napisal.

    A.L.