  • Data: 2014-02-19 18:26:38
    Temat: Re: David West: OOP is Dead
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 lutego 2014 16:10:55 UTC+1 użytkownik A. L. napisał:

    > Sorry, nonsens.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nonsens

    Proponowalbym zapoznanie sie ze znaczeniem slowa, ktorego
    chce sie uzyc, zanim zacznie sie nim szafowac na prawo i lewo.
    Sorry.

    > Ze co?..

    http://mitpress.mit.edu/sicp/full-text/book/book-Z-H
    -10.html#%_sec_1.1.5
    oraz
    http://mitpress.mit.edu/sicp/full-text/book/book-Z-H
    -19.html#%_chap_3

    > Proponuje jescze arz przemyslec.

    Szanowny Panie.
    Jezeli ma Pan jakies konkretne zarzuty wzgledem tego,
    co napisalem, to prosze je sformulowac. Gdyby zechcial mi
    Pan dowiesc, ze w moich wypowiedziach znajduja sie jakies
    logiczne sprzecznosci albo merytoryczne niescislosci,
    to bylbym naprawde bardzo szczesliwy, gdyby zdolal je Pan
    wypunktowac. Jezeli jednak chce Pan uparcie utrzymywac,
    ze to, co pisze, to jest "kompletna bzdura", nie podajac
    przy tym zadnych uzasadnien, to prosze Pana laskawie o to,
    zeby dodal mnie Pan do swojego "KF" czy jak to Pan nazywa,
    poniewaz wszelka moja dotychczasowa dyskusja z Panem, pomimo
    jak najlepszych checi z mojej strony, jest jedna z najbardziej
    jalowych, w jakich kiedykolwiek mialem okazje uczestniczyc.

    > No i wlasnei tu jest pogrzebany przyslowiowy pies. Proponuje
    > powstrzymac sie od komentowania rzeczy ktorych sie nei rozumie

    Zostalem zapytany, wiec udzielilem odpowiedzi.
    Jezeli z czyms sie Pan nie zgadza, to prosze powiedziec,
    z czym konkretnie, a moze wowczas uda sie nam jakos dojsc
    do porozumienia. Niestety nie jestem tak genialny jak Pan
    i nie mam bezposredniego wgladu w istote rzeczy, w zwiazku
    z czym musze sie w swoim poznaniu poslugiwac takimi (zapewne
    Panu obcymi, z tego przynajmniej, co zdazylem zauwazyc)
    ulomnymi technikami, jak rozumowanie czy argumentacja.