  • Data: 2014-02-20 22:39:38
    Temat: Re: David West: OOP is Dead
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Feb 2014 01:27:57 -0800 (PST), g...@g...com
    wrote:

> [...]
    rs/pub/ecoop92.pdf

    >Produkowanie cyfrowej makulatura wydaje sie rzeczywiscie ciekawym
    >zjawiskiem, jednak trudno mi pojac, jak odnosi sie to do
    >poruszanego wczesniej tematu.

    Hm... papier Szyperskiego to "makulatora"?... Ten akurat jest dosyc
    czesto cytowany w kontekscie dyskusji o tym ze hermetyzacja i
    obiektowosc to zupelnie niezalezne koncepcje. Proponuje jednak
    przeczytac

    >Ma Pan oczywiscie prawo do wlasnej opinii. Jest to jednak
    >najlepsza ksiazka dotyczaca programowania, z jaka mialem
    >kiedykolwiek stycznosc -- a dzieki temu, ze ujmuje zjawisko
    >programowania w ogolnosci, trudno mi sobie wyobrazic, zeby
    >mogla sie kiedykolwiek zdezaktualizowac.

    Ksiazka byla opubilkowana 30 lat temu; troche to i owo sie zmienilo od
    tego czasu. Bardzo jest ciekawa, i owszem, w kontekscie historycznym.
    Jakis czas temu MIT zrezygnowalo z uzywania tej ksiazki jako
    podrecznika i Scheme jako pierwszego jezyka programwoania; pzresadzili
    sie na Pythona.

    Mam wiecej ksiazek 30 letnich; czytuje je od czasu do czasu z
    nostalgii. Ale z rzeczywistoscia to juz one maja neiiele wspolnego

    A.L.