    From: Bartek Kacprzak <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Date: Fri, 3 Jun 2011 06:44:22 -0700 (PDT)

    On 3 Cze, 15:38, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

    > Ale to o czymś świadczy? Bo jeśli tak to IMO o tym, że dzwony samochodowe
    > mocno tu spowszedniały.
    A wypadki motocykli nie? Co jest w tym tak fascynujacego?
    Wytlumaczysz mi? Szczegolnie z tymi dopiskami o satysfakcji i
    zadowoleniu?

    > Siedzę na tej grupie od nastu lat i jakoś specjalnego nastawienia
    > antyhulajnogowego nie pamiętam.
    To moze przejzyj archiwum z ostatnich dwoch miesiecy?

    Darwin nagrodzil w sopocie
    Po prostu jak widzę motocykl "na horyzoncie" to już z daleka zakładam,
    że pomyka
    nim Debil... i wiesz, na co najmniej 90% trafiam w ten sposób w 10-
    kę... a już
    zwłaszcza niejako ostatnio. no ja wlasnie odwrotnie, ostatnio wiecej
    widze
    takich ktorzy z debilami maja malo wspolnego. No ale czasem, wyjątkowo
    fakt, ...
    14:01, autor K - 69 wiadomości - 20 autorów
    Piątkowo -
    dex_pl d...@W...gazeta.pl pl misc samochody janusz_kk1
    <j...@o...pl>
    napisał(a): Co=C5=9B dla fan=C3=B3w dw=C3=B3ch k=C3=B3=C5=82ek i
    ekologii,
    zagazowany motocykl :) http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml
    Indiach wszystkie riksze są zasilane CNG - i jakoś sobie radzą w ruchu
    miejskim
    :) a ...
    1 Cze, autor dex_pl - 9 wiadomości - 9 autorów
    Motocykliści
    Motocykliści to przeważnie ludzie, którzy zaczęli od rowerów; a gdy
    już mają
    motocykl, będą dążyć do posiadania samochodu, najpierw małego, potem
    coraz
    większego. [ciach] ABC dobrego wychowania - Irena Gumowska, Wiedza
    Powszechna,
    Warszawa 1968. Tyle lat, i ciągle aktualne... Może aktualne to było w
    zamierzchłych, ...
    30 Maj, autor =?UTF-8?Q?Andrzej_=C5=81a wa?= - 27 wiadomości - 15
    autorów
    kolejny dawca
    Gdy spoglądała 4-5s przed uderzeniem (1s przed manwerem) to motocykl
    był daleko
    i zapewne na swoim pasie i nikogo nie wyprzedzał. Jasne, a potem
    włączył silnik
    od F16, albo się teleportował. Nie. Jechał najpewniej ok. 20m/s Albo
    40 m/s,
    albo 10 m/s, albo 100 m/s. Takie Twoje "najpewniej" to sobie możesz w
    buty ...
    30 Maj, autor Cavallino - 588 wiadomości - 57 autorów
    Sakwy trące po samochodach [OT]
    Marcin N marcin5_usun@wykasuj_onet.pl pl rec motocykle pl misc
    samochody
    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irrst1$qvr
    $1@news.
    net.icm.edu.pl... 70% jezdzacych tym kraju czymkolwiek co ma silnik
    wyslalbym na
    ponowny egzamin. Co najmniej. ========= Zacznij od gości
    przejeżdżających
    staruszki ...
    30 Maj, autor Marcin N - 29 wiadomości - 16 autorów
    "PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
    AZ a...@g...com pl misc samochody On 2011-05-26, Massai
    <tsender@wp
    .pl> wrote: A w dupę stalowy pręt każdemu gamoniowi z taką naklejką.
    Podepnę się
    , taki sam pręt idiocie który dziś wiózł na motorze (ścigaczu) w roli
    pasażera
    na oko 7-8 letniego dzieciaka. I się jeszcze przeciskał między
    samochodami. ...
    27 Maj, autor AZ - 38 wiadomości - 19 autorów
[...]
    Musi, ze jechali 150 km/h pomiedzy samochodami
    O koledze, który na motocyklu tej zasady nie stosował już pisałem. Na
    szczęście
    żyje i dostał dobrą nauczkę. Myślisz że wyciągnie wnioski? ... Więcej
    na
    motocykl nie wsiadł. Może i dobrze... Znam takich co zwiedzili rowy,
    wyszli
    teoretycznie bez szwanku a instynktu przetrwania dalej im brakuje. ...
    19 Maj, autor =?UTF-8?B?QXJ0dXIgTWHFm2z EhWc=?= - 57 wiadomości - 18
    autorów
    Motocykliści CD...
    Problem polega na tym, że jak taki idiota wsiądzie na motocykl, to
    jeździ nieraz
    i nie-dwa jak DEBIL. Tak uważam. Przyjmij to do wiadomości... na
    luzie. ;) -- CB
    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    $u...@n...onet.pl... ... Tak więc widzisz. ...
    19 Maj, autor cbnet - 36 wiadomości - 22 autorów

    A ktos broni?